pátek 24. srpna 2012

Tak i já propadla kouzlu micelárek - micelární voda Dermacol

Už dloouhou dobu si pohrávám s myšlenkou na nákup micelárky, ale nechtělo se mi za ní utrácet docela dost peněz, když jsem nevěděla, jestli mi vůbec sedne. Snad není blog, kde bych dřív nebo později nečetla o micelárce od Biodermy, LRP, Ziaji atd. Jenže ne každýmu třeba zrovna ta růžová od Biodermy sedne, takže vyhodit cca 400,- ? Ne, díky. A ty malinký lahvičky, tak ideální na vyzkoušení, se samostatně neprodávají, jedině ke krému, takže nic.

Další věc je: od jaký firmy si micelárku pořídit. Tuny recenzí a diskuzních fór, "Sensibio štípe do očí", "Osypala jsem se po tom", "Ziaja je ulepená", "Bioderma je nejlepší", "Já myslím, že nejlepší je LRP"... No a pak si vyber, žejo. Chvíli (tzn. několik dní) jsem si to všechno pročítala, ale pak jsem na to nějak pozapomněla a až teprve asi před týdnem jsem byla prozkoumat takovou malou starou drogérku u nás ve městě a našla micelárku od Dermacolu. 200 ml a krásných 120 Kč - no tu jsem tam prostě nemohla nechat!

A dobře jsem udělala. Už po pár dnech bylo vidět, že se mi pleť zlepšila a (fanfáry) - mizí mi ty zpropadený černý tečky!!! A nedělají se nový!!! No zázrak=D Navíc si po ní připadám fakt vyčištěná a po použití mi pleť vůbec nepne, nešupinkuje, prostě je "jenom" krásná a hebounká=)

Vytku jí jenom jednu jedinou věc - když si s ní odličuju oči od řasenky a stínů, tak mě štípe a ani ty líčidla moc nejdou dolů. Ale mě nesedne skoro žádnej odličovač, natož něco, co je multifunkční=) Takže oči si akorát odlíčím dvousložkovým modrobílým Garnierem a pak celej obličej přejedu tímhle zázrakem, dokud není vatový kolečko čistý, někdy po tom na noc nanesu krém, někdy ne (za to mě asi ukamenujete) a je hotovo=)

Používám ji každý ráno a večer a fakt je to na pleti znát. Za mě má 9/10 - ten jeden bod jenom kvůli tomu odlíčení očí.

Co vy a micelárky? Taky jste jim propadly?=)

Žádné komentáře:

Okomentovat