neděle 2. září 2012

Včerejší líčení - zlatá a fialová

Včera jsme byli s přítelem na oslavě narozek, tak jsem si řekla, že bych si mohla zas jednou udělat barevný linky, místo klasicky šedých nebo černých. Napadla mě kombinace jemných zlatých stínů a fialový linky, tyhle barvy k sobě jdou krásně a myslím, že k zeleným očím se perfektně hodí.















Jo, když jsem hledala tu tužku, tak jsem zjistila, že mám těch líčidel fakt docela hodně, takže jsem prozatím nafotila tužky na oči, s kterýma udělám další post=)










Koukám, že foťák ty zlatý stíny docela sežral, ve skutečnosti nejsou takhle neviditelný :o

Stíny: paletka třech zlatých/bronzových stínů od L'Oreal, tužka: Dermacol č. 5 (bude v dalším postu s tužkama), řasenka: Maybelline Collosal Volum' Express (žlutá klasika)
Obočí mám trochu přibarvený pudrem na obočí od Essence, tím světlejším (mimochodem - super výrobek!)
Jinak makeup nemám, jen korektor od Nu Skin pod očima (mám kruhy) a kompaktní pudr Esteé Lauder Double Wear Stay-In-Place, odstín 5 Soft Tan (není zas tak tmavej=) - tenhle pudr je skvělej, krásně sjednotí pleť a má obří váběr odstínů (nevím teda, jestli jsou všechny dostupný v ČR), akorát teda když mám mastnější krém, tak se brzo začnu lesknout v T-zóně, no=/

A kdyby to někoho zajímalo, tak vlasy mám obarvený barvou L'Oreal Preference, odstín California, ale už je dost vymytá (chytla mi tmavěji, než jsem chtěla, takže jsem ji každej den poctivě vymývala, dokud trochu nezesvětlala) - o barvách taky budou recenze, už jsem jich pár vyzkoušela, někdy super, jindy hrůza děs..=)

2 komentáře:

  1. Jsou nádherné... :)

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme se sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat