sobota 29. září 2012

Moje sbírka č. 2

Druhou sbírku tvoří laky. Tahle sbírka se neustále rozrůstá, protože laky miluju, bez nalakovaných nehtů to prostě nejsem já.














Jak vidíte, většinu tvoří laky Essence (ještě ty původní, z těch nových jsem si zatím žádnej nekoupila a upřímně řečeno, ani se mi do jejich nákupu nechce, po těch negativních recenzích..).














Druhý místo obsadily laky Miss Sporty, pak Rimmel, Maybelline a S-he. A pak mám pár od Oriflame, Basic, nějaký noname a zpevňující/výživy.


























Když se tak na tu sbírku podívám, asi jsem docela zatížená na odstíny červený a růžový.. Je fakt, že je nosím asi nejčastěji, rudý nehty jsou prostě nádherná klasika=)














No a takhle spinkají=D Asi se podívám po nějaký větší krabičce, už se sem tak trochu nevejdou..:o

Co vy a laky - jo/ne? Jaké barvy rády nosíte?

1 komentář:

  1. Člověk snad raději ani nepočítá, kolik do toho vrazil peněz,že? :)

    OdpovědětVymazat