pátek 14. září 2012

Moje sbírka č. 1

Pozdě, ale přece - slíbený článek na téma tužky na oči=)

To, co vidíte na fotkách, je celá moje (prozatímní) sbírka - uznávám, není to moc, ale ani málo, ne?=D
Jen upozorňuju, že některý z nich už mám fakt roky, takže už třeba nejsou k dostání, přesto malujou pořád dobře
A ještě info - tužky zkouším na ruce, výdrž testuju tím, jak moc drží na ruce, jak lehce se maže












Tákže zleva:
  • černá kajalka Keenwell, č. 301 - je měkká, příjemně se s ní maluje, automatka, ale já mám radši klasický tužky ve dřevě - kvůli ořezávání, drží dlouho
  • černá Gabriella Salvete, č. 01 - měkká, ale ne tak, jako Keenwellka, drží dobře, automatka
  • bílá Gabriella Salvete, č. 10 - měkká, maluje krásně, je sněhově bílá, je ve dřevě (juch=), za mě super
  • bílá (opět) Gabriella Salvete, č. 26 - měkká, spíš taková metalická, takže ideální na vnitřní linku, drží hodně dobře, ale není ve dřevě
  • hnědá Miss Sporty Mini-me, č. 20 Grizzly - není úplně nejměkčí, ale pořád se s ní maluje dobře, nemusím na ni nijak moc tlačit, barva taková akorát hnědá, ani tmavá, ani světlá, ale příjde mi, že se rozmazává, automatka
  • hnědá Oriflame Visions, č. 72 Bronze brown - maluje super, nemusí se na ni tlačit, drží dobře, je to taková teplá hnědá, takže nic pro mě, bohužel.. jinak dřevo, takže ok=)
  • zelená Essence Metallic, č. 06 Green day - měkounká, perfektně maluje, je to nádherná metalická zelená barvička, ale z roky jde dobře dolů a lehce se maže, takže ji schválně otestuju na denní nošení a dám vědět, jak vydrží
  • modrá Miss Sporty, č. 016 Ocean - tvrdší, ale i tak maluje dobře, musí se trošku přitlačit, ale po chvilce se poddá=), jinak je to krásná tmavě modrá barva, výdrž docela má, ale časem se maže a přestává být tak výrazná (otestováno nedávno na očích - celej den), je ve dřevě
  • šedá Miss Sporty, č. 015 Basalt - i když je to ta samá, jako předchozí modrá, tak je měkčí, maluje líp, ale jinak se maže stejně, takže je asi jenom mladší;) barva tmavá šedá
  • šedá Essence, č. 15 Behind the scenes - měkká, maluje dobře, maže se, ale na očích docela drží, přijde mi taková lehce metalická, dřevo
  • tmavě šedá Gabriella Salvete, č. 14 - tvrdší, drží, moc se nemaže, příjemná tmavá šedá, pro mě jako blondýnu ideální na linky (není tak tvrdá jako černá a hnědá mi dělá krvavý oči), dřevo
  • tyrkysová Dermacol Glitter, č. 3 - asi kvůli těm třpytkám je tvrdší a když si jí maluju, není to moc příjemný, ale jinak barva nádherná tyrkysová (víc do modra) a ty třpytky vypadají dobře (jen to odlíčení potom..), drží docela dobře, dřevo
  • světle fialová Sephora, č. 215 - tvrdší, musím na ní trochu přitlačit, moc dobře nedrží, maže se.. Ale barva krásná, jemná lila, dřevo
  • fialová Dermacol, č. 5 - tu jsem použila v minulým postu, je měkká, maluje dobře, docela i drží, ale maže se, barva krásná fialová, je ve dřevě
 Uff, tak to by bylo=)








Další díl budou laky, ale těch mám tolik, že jednotlivý odstíny recenzovat fakt nebudu=D

Co vy, taky "sbíráte" tužky?=)

2 komentáře:

  1. teda pekná zbierka :-) ja mám len asi tri aj z toho su 2 čierne a jedna šedá. Ostatné farby by som asi nevyužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky nepoužívám všechny, jenom minimálně, asi taky proto se mi jich tolik sešlo a neubývají=D

      Vymazat