sobota 4. srpna 2012

Vůně mého (dosavadního) života

První kosmetický post bych chtěla věnovat vůním, protože bez vůně to nejsem já. Můžu jít ven nenamalovaná, ale musím něčím vonět=) Zatím jsem mnoho vůní nevystřídala, ale zas když uvážíte, že málokdy jsem si koupila jen 30 ml balení, většinou rovnou 100 ml, tak ono to tak nějak na těch několik let vyjde=)

Začala jsem s toaletkou Amor Amor od Cacharel. Je to krásná sladká vůně, ale není to cukrkandl, je to ovoce a kvítí, ale kdybych nevěděla, co z toho cítit, tak bych to sama nerozklíčovala=D
Hlavu tvoří růžový grapefruit, mandarinka, pomeranč, pak se o slovo přihlásí konvalinka a květina melati a základ tvoří bílé pižmo, santalové dřevo, vanilka, šedý jantar.

Amorka jsem vyvoněla a koupila si Diamonds od Emporio Armani. Ta není tak sladká, je spíš svěží, ale není to žádná citronáda nebo moře, atd. Zas je to ovoce a kvítí, já prostě tyhle vůně můžu=)
Hlava: růže, liči, maliny; srdce: konvalinka, frézie; základ: vetiver, cedr, pačuli, ambra.

K ní přibyl Midnight Poison od Diora. To je silná, ale ne přehnaně těžká vůně, perfektně se hodí na večer. Já jí nosila na plesy, na diskotéky, na různý sešlosti se známýma.. Hodí se i na rande, ale na denní nošení moc není - je vážně jedinečná, svůdná a silná. A taky extra dlouho vydrží! Miluju jí už řadu let, nemá konkurenci. <3
Hlava: mandarinka, bergamot; srdce: růže, pačuli; základ: ambra, francouzská vanilka.






















A pak jsem objevila Lolitu Lempickou (Lempicku?) se stejnojmeným fialovým jablíčkem. Ta mě dostala do kolen - nedá se popsat, je sladká, fascinuje mě v ní ta lékořice a fialky=) Je nádherná, ale rozhodně ne pro každou (to dokazují i komentáře na eshopech).
Na začátku voní po lékořici, ananasu, lístcích břečťanu a mahagonu, pak přijde vanilka, fialky, kosatce a amarylka a rozloží se do mandlí, pralinek, tonky, pižma a vetiveru.

Pak jsem se zase vrátila k Amorkovi a střídala ho s mini vůněma od Yves Rocher - měla jsem broskev, malinu a vanilku.

No a pak se mi jednodruhový vůně omrzely a já si vyhlídla opět Lolitu, ale tentokrát její letnější svěžejší verzi - Forbidden Flower. Lolitu v sobě nezapře, ale není tak sladká, jako klasika, necítím tam tu lékořici.
Hlavu tvoří list jahodníku, stonky mimózy, pivoňka; srdce fialka, květ anýzu, mandle a základ pižmo, trpká třešeň.






















Jaké vůně máte rády vy?

8 komentářů:

  1. no z tychto by som na sebe nezniesla ani jednu, mam rada jemnejsie vone:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona třeba ta Diamonds je docela jemná.. Já zas mám ráda vůně, který jsou něčím jiný=)

      Vymazat
  2. ja miluju hugo bos orange a take lanvin marry me, ty ted stridam nejvic, moc hezky clanek a blog!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bosse jsem ještě nezkoušela, ale ten Lanvin není špatnej=)
      Moc díky, teprve začínám, tak to bude ještě lepší=)

      Vymazat
  3. Amor amor nebo jablíčko od Lempicke mě taky docela láká.. no uvidím až mě omrzí Pink Sugar (pokud vůbec někdy, miluju jí :D)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm že bych očuchala Pink sugar?=D Tu klasickou fialovou Lolitu zkus na podzim-zimu, to bude ideální, krásně tě zahřeje=)

      Vymazat
  4. moje oblíbená je Lacoste- Touch of pink :-)
    www.lulu0509.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat