pátek 3. srpna 2012

Asi bych se měla představit..

Jsem 23-letá holka, která miluje módu, cestování, zvířata, přírodu, filmy, hudbu, knížky, ... je toho hodně, ale to se časem dozvíte=)

Tenhle blog bude o mě, mým životě, nebudou tady jen recenze nebo fotky outfitů (i když i to sem budu dávat). Já osobně mám radši blogy, kde se dozvím i něco o životě bloggerky, blog je mi hned bližší, takže v tomhle duchu bude i ten můj=)

Vezmu to od začátku: narodila jsem se 22. prosince 1988, jsem Kozorůžek, vyrůstala jsem se starší ségrou v malinkým městě, spíš možná vesnici, pak jsme se přestěhovali o kousek dál, narodil se brácha, mě začla puberta (ojojoj..;), potkala jsem jednoho moc fajn člověka, se kterým jsem už sedmým rokem=) Bydlím v malým městě kousek od Krkonoš, 8 let jsem strávila na gymplu, rok na jazykovce, 3 roky na vejšce v Hradci Králové a 30. srpna mě čekají přijímačky na VŠE, tak mi držte pěsti=) 

Už od mala mě baví hudba, postupně jsem vyzkoušela snad všechny styly, vyhnul se mi asi jenom jazz =D K tomu se přidala láska k cestování, díky časopisům taky zájem o módu, styl a kosmetiku, jednu dobu mě bavily horory, ale skončilo to Kruhem, z toho jsem se vzpamatovávala dlouho.. Pak už jsem viděla jenom Funny Games USA od Hanekeho a tím moje chuť po hororech naprosto skončila, to bylo teda psycho :o

Kromě toho mám ráda zvířata, kolikrát víc, než lidi.. Doma máme takovou menší ZOO - 5 koček, psa, velkýho aru (papoušek) a malou roselu, 2 hady a bráchu=)) Kočky zbožňuju, jsou to úžasný zvířata, osobnosti.. Mám ráda snad všechny zvířata, jediný, co fakt nezvládám, jsou pavouci, z těch mám hrůzu..

No, docela jsem se rozepsala, to by o mě asi zatím stačilo, zbytek se budete dozvídat postupně=)

Mimochodem, taky tak milujete léto?=)

Žádné komentáře:

Okomentovat