sobota 4. srpna 2012

Vybírám mp3 a sluchátka

Čeká mě cesta do Prahy, kam asi budu teď jezdit častěji, jestli mi tam dopadne práce, tak jsem si zas jednou místo knížky chtěla vzít mp3. Jenže. Když ji potřebuju, tak ji prostě za boha nemůžu najít! Obrátila jsem vzhůru nohama celej dům, prohrabala všechny kabelky (na některý už jsem zapomněla, že je vůbec mám=D), dokonce i auto jsem prohledala - a nic. Ona ta mp3 mě ani tak nemrzí, ta už byla chudák stará a měla víceméně odsloužíno, ale ty sluchátka=( Měla jsem Sennheisery cx300, nejlepší špunty, jaký znám, drahý byly jak blázen, krásně hrály a ty basy, hmm.. <3

No a teď je prostě nemůžu najít ;( Takže asi budu muset vybrat jinou mp3 a ty Senny si koupím znovu, protože na ně nedám dopustit. Navíc mají výměnný špunty ve 3 velikostech, ty největší dokonale zacpou ucho a nádherně basujou=) Projížděla jsem recenze a diskuze a hodnocený jsou vesměs kladně, dokonce i cenu si drží (kolem 900,-), takže tady asi není co řešit. Teď už jenom vybrat tu mp3.. Zatím se mi nejlíp jeví Emgeton Cult X6, malá mp3 s displejem, 8GB, hraje podle všeho taky dobře a výdrž má slušnou. Navíc není na baterky, jako ta moje stařičká, ale na nabíjení, což je mnohem lepší a taky není potřeba kabel, stačí rovnou strčit do usb portu v počítači.















Až vydělám nějakou tu kačku a zaplatim telefon a povinný ručení, tak zainvestuju do téhle výbavy, protože bez hudby nežiju a díky těmhle sluchátkům je poslech fakt zážitek=)

Jak to máte vy, taky nedáte dopustit na kvalitní sluchátka?

Obrázky jsou převzaté z apexcamera.cz a  emg-shop.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat