sobota 11. srpna 2012

Takhle to dopadá, když bych se měla učit na přijímačky..

Celej včerejšek jsem chtěla věnovat učení.. No a dopadlo to takhle:
























Původně jsem chtěla mít všechny nehty, kromě prsteníčku na růžovo a prsteníčky na stříbrno, ale lakuju a lakuju a najednou koukám, že už dělám malíček.. Takže z toho vyšlo tohle=)

Růžovej: S-he č. 462
Třpytky: Astor Lycra Flex č. 902 Diamond tip

Kromě toho jsem koukala na Přátele, uklidila jsem si skříň, něco vyřadila (to asi odnesu někam na sběrný místo) a zjistila jsem, že pár věcí by se dalo upravit, takže do toho se asi pustím dneska.. Až po tom, co udělám pár zkouškových testů z italštiny, samozřejmě.. :o

Co vy, taky máte "milion" jiných věcí na práci, právě když byste se měly/měli učit? =D

Žádné komentáře:

Okomentovat